ارائه برترین کتاب ها و جزوات در زمینه های حقوق ، پزشکی ، تاریخی ، طب سنتی ، روانشناسی ، اقتصاد ، رمان ، و جامعه شناسی و فقه

محل لوگو

پیوند ها

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 166
  • بازدید دیروز : 57
  • بازدید کل : 615685

درمان سرماخوردگی وانفولانزا دربارداری


درمان سرماخوردگی وانفولانزا دربارداری

در درمان سرماخوردگی وانفولانزا در بارداری سیستم ایمنی بدن زن باردار تحت تأثیر قرار دارد و ممکن است در مواجه با ویروس‌ها و باکتری‌ها مقاومت کمتری از خود نشان دهد .علائم بیماری‌ها در بدن زن باردار ممکن است بیش از پیش نشان داده شوند و بیماری دوره طولانی تر و شدید تری داشته باشد . درپاییز و زمستان که امکان ابتلای به ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا در بارداری بیشتر است و همین طور به علت وجود هورمون‌های بارداری و تأثیر آن بر مجرای تنفسی از مشکلاتی است که مادران بارداربا ان مواجه اند. بهترین راه ،ابتدا پیشگیری از ابتلا به ویروس‌ها می‌باشد . زمانی که در بارداری دچار سرماخوردگی و آنفولانزا می‌شوید، جنین شما از انتقال ویروس و عفونت مصون هستند زیرا که جفت مانع از رسیدن ویروس به جنین می‌شود.مراقب بالا رفتن تب بدن خود باشید به هنگام گرفتن ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا در بارداری حداقل یک‌بار در طول روز درجه حرارت بدن خود را چک کنید. چنانچه دچار تب بالا شدید و یا درجه حرارت بدن شما بالاتر از حد معمول رفت، حتماً با پزشک خود تماس بگیرید . زیرا بالا رفتن دمای بدن و تب بالا در بارداری باعث بروز ناهنجاری‌های جنینی می‌گردد . مخصوصاً اگر در ماه‌های ابتدایی بارداری خود هستید.
چنانچه دچار سرفه ، خلط سبز و یا زردرنگ شده‌اید و یا دچار تنگی نفس سرفه‌های شدید، سینه‌درد و یا گلو درد حاد و تورم و قرمزی گلو داشتید هرچه سریع‌تر به پزشک متخصص مراجعه کنید. خانم‌های بارداری که در زیر۱۰ هفته بارداری و یا در هفته‌های بالاتر از۲۵ بارداری هستند توصیه می‌شود که از هیچ نوع دارویی بدون مشورت با پزشک متخصص استفاده نکنند.زمانی که سرماخوردگی زن حامله و آنفولانزا به همراه اسهال، استفراغ، دل پیچه بود ، مصرف مواد مغذی را فراموش نکنید. رژیم مایعات بهترین راه برای جایگزینی مواد از دست رفته بدن است. مایعات باعث التیام شکم و روده‌ها هستند. تحت هیچ شرایطی در بارداری به خوددرمانی و مصرف داروی خودسرانه نپردازید. مصرف برخی آنتی بیوتیک ها در دوران بارداری بی‌خطر است؛اما مصرف تمام آنتی بیوتیک ها در طول دوره بارداری مجاز نیست. پیش از مصرف هر گونه آنتی بیوتیک با پزشک خود مشورت کنید. هرگز از آنتی بیوتیک هایی که از قبل در منزل باقی‌مانده استفاده نشود. علائم خفیف و مختصری که خبر از سرماخوردگی یا حساسیت فصلی می‌دهند، سلامتی مادر و جنین را چندان تهدید نمی‌کنند اما وقتی درگیری فرد با ویروس شدت می‌گیرد و علائم عمومی شدیدتری مثل تب، بدن درد، تهوع شدید، درد عضله و … سراغ بیمار می‌رود، حتما باید مراحل درمان به موقع طی شود. سرماخوردگی و آنفلوآنزا دو بیماری کاملا متفاوت هستند و مادر باردار هم با ابتلا به هر کدام، شرایط کاملا متفاوتی را تجربه خواهد کرد. سرماخوردگی برخلاف آنفلوآنزا با واکنش های شدید بدنی همراه نمی شود و در اغلب موارد مشکلی را برای مادر و جنین به همراه نمی آورد.

درمان سرماخوردگی وانفولانزا دربارداری

واکسن انفولانزا در بارداری

اگرمادر باردار علائم ابتلا به بیماری را در خود مشاهده کرد یا در صورت تماس او با فرد مبتلا، پزشک معالج می‌تواند داروهای خاص ضدویروس را برای کاهش شدت ابتلا تجویز کند.افراد مسن هر ۶ماه یک‌بار با تزریق واکسن، ایمنی بدن خود را در برابر شکل تازه این ویروس بالا ببرند و خانم‌های باردار هم در ماه‌های گفته شده این کار را انجام دهند. ایمنی سرم دو تا سه هفته بعد از تلقیح ایجاد می‌شود و خانم‌های باردار می‌توانند امیدوار باشند که در صورت کمک گرفتن از این روش، احتمال ابتلا به ویروس در آنها به شکل قابل توجهی پایین می اید. در واکسن تزریقی برخلاف واکسن استنشاقی ویروس زنده وجود ندارد، بلکه این واکسن محتوی آنتی ژن سطحی ویروس آنفلوآنز و نه خود ویروس زنده است که روی تخم‌مرغ کشت داده می‌شود. به همین دلیل کسانی که به تخم‌مرغ و پروتئین‌هایی مثل پروتئین مرغی حساسیت دارند، نمی‌توانند از این واکسن بزنند. واکسن آنفلوآنزا فرم استنشاقی هم دارد که مصرف آن برای خانم‌های باردار ممنوع است و در ایران هم واکسن استنشاقی نداریم.

درمان سرماخوردگی وانفولانزا دربارداری

درمان سرماخوردگی وانفولانزا دربارداری

علائم آنفولانزا تب و سرفه و گلودرد و گرفتگی بینی و درد و لرز است. اما راه بهتر وجود دارد. تجویز داروهای ضد ویروسی قادراند در مدت کوتاهی بعد از بیماری شما علائم آنفولانزا را کاهش دهند . با این حال ، در بسیاری از موارد، داروهای خانگی ساده که همه آنچه برای تسکین علائم خفیف تا متوسط آنفولانزا نیاز دارید موجود است . سرماخوردگی عفونت ویروسی دستگاه تنفسی فوقانی خود یعنی بینی و گلو است . سرماخوردگی مضر هست و علائم آن مانند آبریزش بینی گلودرد سرفه تب خفیف عطسه و غیره است. سرماخوردگی معمولا درحدود ۱۰ -۷ روز درمان می شود.

۱- نوشیدنی بنوشید . آنفولانزا باعث کم آبی شما میشود، به خصوص اگر استفراغ یا اسهال داشته باشید. پس مطمئن باشید که مایعات کافی دریافت شود . آب خوب است . پس آب میوه و نوشیدنی الکترولیت هستند . زیرا کافئین ادرار آور است ممکن است بخواهید به از نوشیدنی های کافئین دار استفاده نکنید. چای گیاهی با عسل می تواند گلو درد را تسکین دهد . اگر شما احساس بیماری دارید ، نوشیدن جرعه کوچک مایعات ممکن است بهبود دهد .چگونه می توانید مطمئن شوید که مایعات کافی دریافت میکنید؟ ادرار باید زرد کم رنگ تقریبا بی رنگ باشد .

۲- از سوپ استفاده کنید. برای نسل ها، پدر و مادر دلسوزاز بچه های سرماخوردگی و آنفولانزا با سوپ مراقبت می کنند . مطالعه منتشر شده نشان داد که انگار ممکن است به علائم عفونت دستگاه تنفسی فوقانی مانند آنفولانزا کمک کند .

۳- به بدن تان توجه کنید . منظور ورزش است. اگر شما تمام روز در بستر هستید، ورزش انجام دهید . با کارهای روزانه حتی با داشتن علائم سرماخوردگی با آنفولانزا شدید فشار نمی آورد . در ادامه یکی دیگر از راه های حمایت از توانایی بدن را برای مبارزه با عفونت می گوییم :

آیا خواب شبانه تان کم نیست . هر شب داشتن خواب هشت ساعت کامل مهم است خواب خوب به چرخه کار سیستم ایمنی بدن خوب، کمک می کند .

۴- مرطوب ساختن . تنفس هوای مرطوب به رفع گرفتگی بینی و گلو درد کمک می کند . یک استراتژی خوب حمام چند بار در روز یا فقط روشن کردن حمام و برای چند دقیقه نشستن در حمام و استنشاق بخار است . دیگری استفاده از بخار ساز یا دستگاه های مرطوب کننده است .

۵- نیاز به یک راه سریع برای باز کردن راه های هوایی گرفته است. قابلمه آب را به جوش آورده و آن را از روی حرارت بردارید . با پارچه یا حوله بر سر خود چشمانتان را ببندید و ((زیر پارچه ،برای ۳۰ ثانیه تنفس عمیق از طریق بینی خود بکشید . اضافه کردن یک قطره یا دو تا از عصاره نعناع یا اکالیپتوس به آب برای خلط و قدرت گرفتن توصیه می شود. این را اغلب در صورت لزوم اغلب تکرارکنید .

۶- سعی کنید ازکمپرس گرم استفاده کنید. پارچه گرم روی پیشانی و بینی راه بسیار خوبی برای از بین بردن سردرد یا سینوس است .

۷- قطره سرفه و گلو و آب نبات سفت می تواند در کاهش سرفه با گلودرد به طور شگفت اور موثر باشد .

۸- صدای فین فین و تف انداختن . غرغره با آب نمک کمک می کند تا از ترشح غلیظ بینی خلاص شوید که به خصوص وقتی دراز کشیده اید میتواند پشت گلو جمع شود . این نیز می تواند به حفاظت گوش کمک کند .

۹- قطره بینی را امتحان کنید . برای کاهش گرفتگی و از قطره بینی و شاید کاهش خطر ابتلا به عفونت سینوس بعضی از پزشکان آبیاری بینی را تصویه می کنند . شما می توانید در فروشگاه مواد غذایی بهداشتی و داروخانه ها بخرید و یا بطری فشار شور را انتخاب کنید. شما آب نم را به یکی از سوراخ بینی بریزید و اجازه دهید مسیر بینی تان را پاک کند.

۱۰- مراقبت می تواند دما ی شما را کاهش دهد یا گلودرد را درمان کند و خوابیدن به پهلو و مایعات بسیار آرام کننده است .

درمان سرماخوردگی با عسل

درمان سرماخوردگی با عسل

عسل دارای خواص طبیعی است که به درمان سرماخوردگی کمک می کند .عسل حاوی آنتی اکسیدان و خواص ضد باکتری و ضد میکروبی که با ویروس و باکتری و قارچ برای درمان سرما خوردگی و علائم آن مبارزه می کند . به تسکین درد و با خارش گلو به طور طبیعی کمک می کند و خارش را تسکین می دهد . سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد که باعث کاهش شدت سرماخوردگی می شود و همچنین از سرماخوردگی آینده و ویروس های دیگر جلوگیری می کند. عسل خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی دارد که باعث می شود در درمان علائم سرماخوردگی و آنفولانزا موثر باشد. بیشتر مواد معدنی اسیدهای آمینه ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها از هر نوع دیگری در عسل وجو دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از سرماخوردگی و تامین انرژی بیشتر می شود. ۳ تا ۴ بار در روز یک قاشق چایخوری عسل مصرف کنید. کمی عسل برای سرماخوردگی اکسیر است .

این روش دارو طبیعی داروبرای رفع سرفه و گلودرد است . مطمئن برای کودکان نو پا است که حداقل ۱۲ ماهه اند و عاری از الکل ساخارین و فاقد گلوتن است . پدر و مادر باید با متخصصین اطفال خود را قبل از دادن عسل به فرزند خود اگر با برخی داروها تداخل می کند یا باعث آلرژی میشود مشورت کنند. عسل خام آلی و پاستوریزه نشده منجر به نتایج بهترین عملکرد می شود .

۱-عسل و دارچین

دارچین خواص ضد التهابی ضد اکسیدان ضد ویروسی ضد باکتری و ضد قارچ دارد که به طور موثر از سرماخوردگی جلوگیری می کند .یک قاشق غذا خوری عسل ولرم ۴ /۱ قاشق چای پودر دارچین مخلوط کنید .آنرا دو بار در روز به مدت سه روز مصرف کنید .توجه داشته باشید : شما عسل و دارچین را می توانید با سالاد میوه و آب گرم میوه و آب میوه چای و غیره مخلوط کنید.

۲- عسل

به طور منظم مصرف عسل سرماخوردگی و علائم آنرا و همچنین بسیاری دیگر از مشکلات را درمان می کند و به سلامت کمک خواهد کرد .عسل کاهش دردگلو را کاهش می دهد و به خلاص شدن سریع تر از سرماخوردگی کمک می کند .۱قاشق غذا خوری برگ تمشک را با آب لیمو و دو فنجان آب گرم مخلوط کنید .۱ قاشق چای خوری عسل اضافه کنید و اجازه بدهید مخلوط با دمای اتاق خنک شود.

۳-عسل و پیاز خام

پیاز قرمز برش برش دهید .مقداری برش پیاز با عسل و کمی شکر مخلوط کنید .اجازه دهید عسل وپیاز یک شب بخیسد و یک قاشق چای خوری صبح روز بعد مصرف کنید .در صورت نیاز چند بار در روز این روند را تکرار کنید .

۴-عسل، لیمو و زنجبیل

سه ماه تمام لیمو و برشها را در کوزه نگه دارید .۱ مربع تکه زنجبیل رنده کرده و به ظرف اضافه کنید .مخلوط کنید و به اندازه کافی تا کوزه پر شود عسل اضافه کنید در حالی که مخلوط را هم می زنید . چند ساعت بخیسانید و سپس ۱ یا ۲ قاشق چایخوری از مخلوط را به آب گرم اضافه کنید و بنوشید .توجه : شیشه را برای استفاده بیشتر در یخچال نگه دارید.

۵-عسل و چای دارچین

عسل و دارچین سرکوب کننده سرفه است که اجازه می دهد تا یک فرد مبتلا به سرماخوردگی به خواب بهتری در شب داشته باشد .لیوان بلند را با آب سرد پر کنید . ۲ یا ۳ قاشق چای خوری عسل اضافه کنید و برای ۱۰ ثانیه در مایکروویو بگذارید .توجه : اگر مخلوط بیش از حد تلخ باشد، شیرین کننده اضافه شود .

به طور منظم نوشیدن عسل با لیمو و دارچین از سرماخوردگی جلوگیری می کند و به کاهش علائم سرماخوردگی کمک می کند.نیمی از یک لیمو را فشار داده و آبش را به نصف فنجان آب گرم اضافه کنید.۲ قاشق غذاخوری عسل و ۱ قاشق دارچین اضافه کنید .به خوبی هم بزنید و بنوشید .

باید به کودکان کمتر از ۱۲ ماه عسل داده نشود چونکه میتواند باعث بوتولیسم شود که ممکن است منجر به مرگ شود .

  انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 225
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

ست کردی و آذری ۶.۸ و ۲.۴

 به نام خدا  ست جدید کردی و آذری ۶.۸(جمیل بایرامی) برای سیستم  عامل اندروید و ویندوز منتشر شد  پر ریتم و ساز ترین و پر قدرت ترین  ست موجود در این سبک  کیفیت تظمینی (برگشت وجه )در صورت نارضایتی دارای آکورد متغیر  مناسب برای مجالس و رقص های دسته ای  (برای ارگ ۲۰۲۰ تا ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

سازهای خوداجرای کردی ترکی بسیار زیبا کاملل

با عرض سلام . این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها ساز های خود اجرا میباشد که بیش از 100 عدد ساز خود اجرا در داخل ان قرار گرفته است . دوستان این مجموعه ساز ها همه سبک ها توش هست نیاز به توضیح اضافه نیس. ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

فارسی ششم

فارسی ششم

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب فارسی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز های شما را برای امتحان از کتاب در طول سال تامین کند. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ها اعمال نمایید. ... ...

دریافت فایل : فارسی ششم
مطالعات اجتماعی ششم

مطالعات اجتماعی ششم

در داخل این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را برای امتحان در طول سال تامین کند. این امتحان ها به دو صورت word و pdf هستند تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن ایجاد نمایید. ... ...

دریافت فایل : مطالعات اجتماعی ششم
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

ریاضی ششم ابتدایی

ریاضی ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب ریاضی ششم ابتدایی قرار داده شده است که می تواند نیاز شما را به آزمون در طول سالتحصیلی تامین کند و قابل استفاده توسط معلمان و اولیا است. این آزمون ها به دو صورت word و pdf هستند تا در صورت تمایل بتوانید تغییرات دلخواه را در آن ... ...

دریافت فایل : ریاضی ششم ابتدایی
پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

Physics of the impossible

Physics of the impossible

Physics of the impossible A fascinating exploration of the science of the impossible—from death rays and force fields to invisibility cloaks—revealing to what extent such technologies might be achievable decades or millennia into the future. One hundred years ago, ... ...

دریافت فایل : Physics of the impossible
Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution

Yugoslavia: Peace, War, and Dissolution The Balkans, in particular the turbulent ex-Yugoslav territory, have been among the most important world regions in Noam Chomsky’s political reflections and activism over the past couple of decades. Through his articles, public ... ...

علوم ششم ابتدایی

علوم ششم ابتدایی

در این فایل 20 عدد آزمون از قسمت های مختلف کتاب علوم ششم ابتدایی قرار داده شده است تا بتواند نیازهای شما را برای آزمون از کتاب علوم در طول سالتحصیلی تامین نماید. این آزمون ها به دو صورت word و pdf قرار داده شده است تا شما بتوانید در صورت تمایل تغییرات دلخواه را در آن اعمال ... ...

دریافت فایل : علوم ششم ابتدایی
آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

 آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است.   _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول   برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...

سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه

توضیحات: دانلودفایل PDF سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه تیرماه 401 سال تحصیلی: 1402 سوالات ریاضی کل کشور تعداد صفحات : 42 فایل باسایت  فورکیا ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

برترین سایت ارائه دهنده انواع کتاب مقاله و پروژه با پایین ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما