ارائه برترین کتاب ها و جزوات در زمینه های حقوق ، پزشکی ، تاریخی ، طب سنتی ، روانشناسی ، اقتصاد ، رمان ، و جامعه شناسی و فقه

محل لوگو

پیوند ها

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 81
  • بازدید دیروز : 78
  • بازدید کل : 618094

هلال عادی‌سازی؛ از خلیج فارس تا شاخ آفریقا


هلال عادی‌سازی؛ از خلیج فارس تا شاخ آفریقا

کشتی دزدان سرزمین زیتون در آفریقا پهلو گرفت؛

هلال عادی‌سازی؛ از خلیج فارس تا شاخ آفریقا

دخالت‌های آمریکا در منطقه موجب شده رژیم صهیونیستی پس از عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس به فکر نفوذ در آفریقا باشد.

هلال عادی سازی،از خلیج فارس تا شاخ آفریقا

 روزنامه لبنانی الاخبار با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستیبرای عادی‌سازی روابط دیپلماتیک خود با کشور‌های ‏منطقه گزارش داد که تل‌آویو پس از برخی رژیم‌های عربی منطقه، چون عربستان سعودی، امارات، بحرین، مصر و عمان به ‏کشور‌های آفریقایی، چون چاد و سودان چشم دوخته است. ‏این روزنامه در گزارش تحلیلی خود به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط با ‏کشور‌های اسلامی پرداخت و نوشت عربستان سعودی اکنون در‌هایی را به روی اسرائیل باز کرده است که در دهه ‏های گذشته به روی آن بسته بود. همچنین در ادامه مطرح کرد، گشایش در‌های کشور عمان به روی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم، از ‏جمله ترجمان عملی این تلاش‌هاست. سپس با اشاره به سفر «ادریس دبی»، رئیس جمهور کشور ‏آفریقایی "چاد" به تل آویو به این موضوع پرداخت که هدف از این سفر دیپلماتیک، گشودن در‌های «خارطوم» به روی تل آویو است تا به این وسیله هلال سیاسی ‏که از حوزه خلیج فارس آغاز شده است به قاره آفریقا امتداد یابد و در این میان "چاد" به عنوان دریچه‌ای برای نفوذ غاصبان سرزمین زیتون به قاره سیاه انتخاب شده است.
عادی‌سازی رابطه با تل آویو موضوعی است که در همین سال‌های نزدیک به عنوان خط قرمز پررنگ در دنیای عرب شناخته می‌شد و تنش و خصومت صریح با رژیم غاصب صهیونیستی یک پرستیژ بود اما حالا چرخ سیاست طوری دیگر چرخیده و سران برخی کشور‌های عربی به دنبال راه‌اندازی قطار صلح با تل آویو هستند! همین موضوع موجب شده است تا ساکنان بندر حیفا سر از پا نشناسند و یک تنه به دنبال شکستن دیوار‌ها بعد از "یوم کیپور" باشند.
اما چرا اسرائیل در چنین شرایطی به دنبال پیش‌روی در قلب آفریقا است؟ چه دلیلی می‌تواند توجیه‌کننده رفتار خیانت‌آمیز برخی دولت‌های عرب خلیج فارس برای نزدیکی به رژیم صهیونیستی باشد؟ شاید اگر تمام اخبار و رویداد‌های چند وقت اخیر را با گوشه چشمی به گذشته غرب آسیا کنار هم بگذاریم خواهیم دید که آمریکا در این میان نقش اصلی را ایفا می‌کند و به نوعی صحنه‌گردان تئاتر پرهیاهوی منطقه است و اگر این جغرافیا را به مانند یک تابلوی نقاشی فرض کنیم هزار رنگ در آن دیده می‌شود؛ از سرنگونی دیکتاتور‌ها تا رشد و نمو البغدادی‌ها و بن‌لادن‌ها. حالا نوبت به ایجاد رابطه دوستانه با اسرائیل رسیده است تا برخی کشور‌های عربی و اسلامی منطقه هویت خود را به حراج بگذارند.
راه‌اندازی قطار صلح با تل آویو
"عادی‌سازی روابط" عبارتی است که طی دو سال اخیر به خصوص از سال ۲۰۱۷ و بعد از روی کار آمدن محمد بن سلمان در ریاض به تیتر یک اخبار خاورمیانه بدل شده است، به طوری‌که می‌توانیم سال میلادی گذشته را با عنوان سالی تاریخی در میان کشور‌های حاشیه خلیج فارس یاد کنیم. امارات، بحرین، قطر و عمان از پیش‌قراولان عادی‌سازی روابط با تل آویو بوده‌اند به طوری‌که برخی از رسانه‌های عربی از تعبیر هروله سران عرب برای رابطه با رژیم صهیونیستی استفاده کرده‌اند. در این میان بنیامین نتانیاهو با مشاهده اشتیاق برخی سران عرب برای رابطه با تل آویو اظهار کرد، به اقدامات خود برای عادی‌سازی روابط افتخار می‌کند و این مساله در راستای ثبات منطقه برای مقابله با خطر مشترک ایران و راهی برای دستیابی به صلح احتمالی با فلسطینیان است. همچنین «شمعون آران» نویسنده و روزنامه‌نگار صهیونیست نیز از تحول درونی رخ داده در بین حاشیه‌نشینان خلیج فارس به شعف آمده و آن را بی‌سابقه توصیف کرده است.
در این میان از تدارک مصاحبه تلویزیونی با یکی از مقامات عالی رتبه صهیونیستی تا دیپلماسی ورزشی، همه مقدمات دوستی برخی سران عرب با تل آویو فراهم شده است. پس از آنکه یک رسانه سعودی برای مصاحبه با یک مقام اسرائیلی وارد خاک تل آویو شد، این موضوع علنی شد که هواپیماهای عربستان به راحتی می‌توانند در فرودگاه بن‌گورین به زمین بنشینند، در ادامه نیز امارات به عنوان سدشکن عادی‌سازی روابط با سرزمین‌های اشغالی از ورزشکاران اسرائیلی برای حضور در مسابقات ورزشی دعوت به عمل آورد و سرود و پرچم رژیم اشغالگر صهیونیست را در خاک یک کشور اسلامی نواخت و پرچمش را به اهتزاز درآورد. این اشتیاق شیخ‌نشین خلیج فارس تا جایی پیش رفت که «سایمون هندرسون» مدیر برنامه سیاست‌های خلیج فارس در مرکز سیاست خاور نزدیک واشنگتن، امارات را کشوری توصیف کرد که مستحکم‌ترین عادی‌سازی روابط را با رژیم اسرائیل دارد به طوری که شاهد مشارکت نیروی هوایی امارات و نیروی هوایی رژیم اسرائیل در مانور هوایی یونان بوده‌ایم و چنین مشارکتی برای دومین بار در کمتر از یک سال انجام می‌شود، چنانچه در این سال (۲۰۱۷) نیز خلبانان رژیم اسرائیل با اماراتی‌ها در مانور "پرچم سرخ" در آمریکا نیز شرکت کردند.

هلال عادی سازی،از خلیج فارس تا شاخ آفریقا

بحرین نیز در کنار امارات و عربستان جسورترین کشوری است که توانسته گوی سبقت را از هم‌ردیفان خود برباید، زیرا جهان عرب هنوز از اقدام «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه بحرین در محکوم کردن تحریم رژیم اسرائیل از سوی جهان عرب و اعلام قصد او برای عادی‌سازی علنی روابط با این رژیم و تأکیدش بر اجازه به اتباع بحرین برای سفر به فلسطین اشغالی بیدار نشده بود که فرزند شاه بحرین به نمایندگی از پدرش با دانشجویان یهودی دیدار کرد و گروه موسیقی بحرین سرود رژیم صهیونیستی و آمریکا را در این دیدار نواختند، اما خیز برداشتن آشکار بحرین برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در جریان سفر علنی یک هیئت ۲۴ نفره بحرینی به فلسطین اشغالی نمایان گشت، این هیئت متشکل از اعضای جمعیت موسوم به "این بحرین است" بود که با پیام صلح شاه بحرین رهسپار فلسطین اشغالی شد.
پادشاهی اردن هم در مسابقه سرعت شکل گرفته برای عادی‌سازی از هم قطاران خود عقب نماند به طوری‌که این کشور مشغول دو پروژه مشترک با اسرائیل است؛ پروژه کانالی که آب‌های دریای سرخ را به دو دریای المیت و مدیترانه متصل می‌کند و دیگری توافق پانزده ساله گاز با اسرائیل که بهای آن به ۱۵ میلیارد دلار می‌رسد، از مهم‌ترین طرح‌های مشترک اردن و رژیم صهیونیستی است. این پیش‌زمینه موفق و رؤیایی برای نتانیاهو موجب شده است اشتهای سیری‌ناپذیرش به سمت قاره سیاه متمایل شود و در صدد برآید فضای حیاتی خود را این بار بر خلاف دهه ۷۰ میلادی از طریق دیپلماسی دنبال کند.
قاره سیاه، دروازه طلایی نتانیاهو
در مورد تمایل اسرائیل برای حضور در شاخ آفریقا و گسترش تعاملات با کشور‌های قاره سیاه گمانه‌زنی‌های بسیاری مطرح شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به دلایل سیاسی، اقتصادی و امنیتی اشاره کرد؛ از تلاش برای به دست آوردن رأی کشور‌های آفریقایی در سازمان ملل تا رسیدن به بازار‌های این کشور‌ها و ایجاد مانع برای رسیدن افراد ملی و اسلامی به رأس قدرت در کشور‌های آفریقایی، همه از دلایل حضور نتانیاهو در قاره سیاه است. باید عنوان کرد که آفریقا به واسطه داشتن زمینه‌های بکر برای سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و وجود منابع غنی معدنی و زیر زمینی، منابع عظیم انرژی و موقعیت استراتژیک بسیاری از کشور‌های این قاره، برای رژیم صهیونیستی حائز اهمیت است، چنانچه در این باره «الیزا بن نون» سفیر اسرائیل در فرانسه با اشاره به اینکه حجم تبادلات تجاری میان اسرائیل و قاره آفریقا حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار ارزیابی می‌شود، می‌گوید: «شرکت‌های اسرائیلی در بخش‌های مختلفی، چون انرژی‌های قابل بازیافت، ارتباطات، کشاورزی و پزشکی در این قاره حضور دارند.» همچنین فروش انواع سلاح و ادوات جنگی، حضور نیرو‌های نظامی به بهانه آموزش نظامی در کشور‌های مختلف و داشتن پایگاه‌های نظامی از جمله دلایل اهمیت قاره سیاه در سیاست‌های رژیم صهیونیستی است. علاوه بر این وجود اقلیت بزرگ یهود در اتیوپی و سودان از دیگر دلایلی است که آفریقا را در نقطه تمرکز سیاست‌های اسرائیل قرار داده است، در کنار این موارد ارتباط شاخ آفریقا با دریای سرخ و خلیج فارس به طور سنتی با امنیت رژیم صهیونیستی مربوط است به طوری که حفظ برتری نظامی و اقتصادی همواره در دستور کار سران این رژیم بوده است.

هلال عادی سازی،از خلیج فارس تا شاخ آفریقا

نکته قابل توجه در اینجاست که عادی‌سازی روابط با کشور‌های آفریقایی در حالی از سوی تل آویو پیگیری می‌شود که محمد بن سلمان ولیعهد جوان سعودی طی چند روز اخیر سفری دوره‌ای را به کشور‌های آفریقایی کلید زده بود که تحلیل‌های مختلفی از قبیل اینکه «بن سلمان به دلیل بحران‌های داخلی و خارجی تصمیم به این سفر گرفته است» و «شاید دلیل این سفر‌ها تلاش برای هموار کردن جاده دوستی اسرائیل با برخی کشور‌های هم پیمان ریاض در شاخ آفریقا باشد.» مطرح شده است.
هروله برای پدرخوانده تاج و تخت
چراغ سبز نشان دادن‌های برخی کشور‌های عربی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مجبور به اقرار در برابر «ترزا می» کرد و گفت، «کشور‌های عربی زیادی اسرائیل را یک هم‌پیمان حیاتی می‌دانند و نه دشمن.» او همچنین مدعی شد، «خبر خوشحال کننده این است که دیگران (کشور‌های عربی) به طرز بی سابقه‌ای دور اسرائیل گردهم می‌آیند و این مسئله‌ای است که هرگز در زندگی‌ام تصور آن را نمی‌کردم؟!» می‌توان گفت دلیل نزدیکی و اشتیاق کشور‌های عربی به اسرائیل کاملا واضح است و آن چیزی جز حفظ پایه‌های قدرت نیست. در واقع وجود حکومت‌های دیکتاتوری موجب شده است تا آن‌ها برای حفظ تاج و تخت و رانت‌های به دست آمده حاصل از فروش نفت که قدرت و ثروت را در دستانشان متمرکز کرده است، به جنگ علیه یک همسایه فقیر مثل یمن نیز مبادرت کنند! به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی از سوی بن سلمان و دیدار با مقام امنیتی اسرائیل و استقبال گرم و دیدار دوازده ساعته سلطان عمان همه نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری و چشم‌انداز وسیعی برای تعامل با تل آیو از سوی حکومت‌های پادشاهی منطقه طراحی شده است.

هلال عادی سازی،از خلیج فارس تا شاخ آفریقا

در این زمینه «حسن خریشه» معاون رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در مصاحبه با الجزیره گفته است، «دلیل این هروله بی‌سابقه برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، ترس رهبران عرب به خاطر از دست دادن کرسی‌هایشان است و می‌دانند که رابطه با اشغالگران دریچه کسب دوستی آمریکاست، در واقع دوی سرعتی که برای عادی‌سازی رابطه با اسرائیل کلید خورده است هروله برای دوستی با آمریکاست تا حمایت پدرخوانده خود را همچنان حفظ کنند. آمریکا با حمایت از برخی رژیم‌های منطقه علاوه بر اینکه اهداف کلان خود را به پیش می‌برد، دستمزد خودباختگی آن‌ها را با جمله‌ای مانند «اگر ما نباشیم یک هفته هم دوام نخواهید آورد» پرداخت می‌کند، بنابراین نزدیکی به تل آویو تنها در راستای سیاست‌های آمریکا در منطقه است.» این پشتیبانی تا جایی پیش رفته که حتی اعتراض مجلس سنای آمریکا را نیز به همراه داشته‌است و روزنامه واشنگتن پست در مقاله‌ای با اشاره به حمایت‌های بی‌چون و چرای ترامپ ار رژیم‌های منطقه نوشت، «سیاست دولت حاکی از آن است که دیکتاتور‌ها می‌توانند با سلب آزادی‌های اساسی و حمله به مدافعان آزادی، بر مردم خود به طور نامحدود سلطه داشته باشند.» سپس در ادامه مدعی شد «این رژیم‌ها که عبارتند از: مصر، امارات، بحرین و عربستان سعودی، در بکارگیری افراطی‌ترین روش‌ها برای دستیابی به اهداف خود تعلل نمی‌کنند؛ روش‌های مختلف از بازداشت‌های گروهی گرفته تا شکنجه، آدم‌ربایی و قتل‌های بدون محاکمه. آن‌ها با این کار اشتباهات دیکتاتور‌های عرب قبلی را تکرار می‌کنند و برای آینده خود دردسر ایجاد می‌کنند.

هلال عادی سازی،از خلیج فارس تا شاخ آفریقا

شکل‌گیری هلال عادی‌سازی از خلیج فارس تا شاخ آفریقا نشان می‌دهد که آمریکا و اسرائیل نقشه‌ای جدید را برای منطقه کشیده‌اند. تلاش برای قرار دادن کشور‌ها در مدار اسرائیل و خروج تدریجی آن‌ها از سنت موجود در منطقه مبتنی بر مقابله با پیشروی‌های اسرائیل و حمایت از مردم و سرزمین فلسطین، راهکار اصلی نقشه ترامپ‌ ـ‌ نتانیاهو است. شکستن تابوی رابطه با اسرائیل توسط رهبران شبه مدرنی همچون محمد بن سلمان و ایستادگی توسط حکومت‌های مرتجع در برابر موج جهانی شدن برای مردم سالاری، همه موجب شده است تا تمایل برای نزدیکی به مدار مورد دلخواه تل آویو ـ واشنگتن به طور روزافزون افزایش پیدا کند. تلاش برای حفظ حکومت و ظهور رهبران به اصطلاح تغییرطلب که به صورت پوشالی نوسازی‌هایی را در کشور‌های خود در پیش گرفته‌اند زمینه مناسب را برای نفوذ رژیم صهیونیستی جهت تغییر نگرش کشور‌های حاشیه خلیج فارس و شاخ آفریقا فراهم کرده است تا طرح خاورمیانه بزرگ این بار از طریق دیپلماسی تحقیر دنبال شود. در همین زمینه خالد بن فرحان آل سعود شاهزاده مخالف دولت ریاض فاش کرد، آمریکا و رژیم اسرائیل شرط و شروط‌هایی را برای پادشاه شدن محمد بن سلمان تعیین کرده‌اند که از جمله آن، تضمین امنیت دریانوردی رژیم صهیونیستی از طریق تنگه تیران و عادی‌سازی علنی روابط ریاض با تل آویو است. آخرین شرط نیز حمایت از طرح موسوم به معامله قرن است، که حق فلسطینی‌ها در قدس در آن نادیده گرفته شده است.
می‌توان گفت: عدم اتکا به مردم و وجود روابط سلسله بین حکومت‌ها و مردم جامعه در برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس موجب شده است این روزنه ضعف، برای ورود آمریکا به منطقه دوازه‌ای طلایی محسوب شود.

  انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 200
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش

دانلود بسته 8000 تست-عمومی، اختصاصی،تخصصی-استخدامی آموزش پرورش   فایل 8 هزار تستی با 2177 صفحه و 153 مگابایت حجم   ... ...

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران

عنوان: دانلود پاورپوینت پختگی اقتصادی درس 15 مدیریت خانواده و سبک زندگی پسران   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 29 پوشش کامل درس   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های استاندارد و بک ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

حل مسائل الکترودینامیک کلاسیک جان دیوید جکسون به صورت PDF و به زبان انگلیسی در 214 صفحه

نگاه اجمالی الکترو مغناطیس یکی از شاخه‌های فیزیک است که مباحث مربوط به بارهای الکتریکی ساکن و متحرک ، میدانهای الکتریکی و مغناطیسی را مورد بحث قرار می‌دهد. اما در این بحث بیشتر مفاهیم فیزیکی و توصیف کیفی این پدیده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. و تا حد امکان از توصیف کمی این ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم

عنوان پاورپوینت درسی: پاورپوینت بازرگان و پسران درس 4 فارسی پنجم دبستان   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 19     قسمتی از متن: اهداف درس آشنایی با ارزش علم و دانایی وکاربردهای آن در زندگی تقویت مهارت ساده نویسی در نوشتن بند معرّفی کتاب کلیله ودمنه ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

دانلود رایگان کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره دکتر عبدالله شفیع آبادی

  کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره (مصاحبه بالینی) اثر عبدالله شفیع آبادی کتاب صوتی روش ها و فنون مشاوره ( مصاحبه بالینی ) نوشته دکتر عبداله شفیع آبادی به آموزش مشاوران و روان درمانگران پرداخته و 44 فن مشاوره و روان درمانی مورد بررسی قرار می گیرد. در صورت مشکل در دریافت به ... ...

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ 11 انسانی

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت فرهنگ و تمدن در عصر صفوی درس 14 تاریخ یازدهم انسانی فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 31 منطبق با مطالب و رئوس کتاب درسی با توجه بر اینکه این پاورپوینت به طور حرفه ای تهیه شده و مطالب کتاب را بصورت جذاب پوشش میدهد شما دبیران گرامی ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی انقلاب 1848 مجارستان در 31 اسلاید

انقلاب ۱۸۴۸ مجارستان یکی از چندین انقلاب اروپایی در ۱۸۴۸ بود. این انقلاب در پادشاهی مجارستان آغاز اما به سرعت تبدیل به جنگی جدایی طلبانه با امپراتوری اتریش به رهبری دودمان هابسبورگ شد. پس از سلسله شکست‌های جدی در ۱۸۴۹، امپراتوری اتریش در آستانه فروپاشی قرار گرفت.   فهرست ... ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...

زیست شناسی.pdf

زیست شناسی.pdf

زیست شناسی.pdf پیش دانشگاهی1 ... ...

دریافت فایل : زیست شناسی.pdf

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگ

دانلود کتاب تئوری حسابداری 2 دکتر شباهنگفرمت پی دی افجلد دومبا کیفیت بالافارسی ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

برترین سایت ارائه دهنده انواع کتاب مقاله و پروژه با پایین ترین قیمت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما